miércoles, febrero 09, 2011

Entrevista amb l'autor de l’exposició “Fauna Salvaje”

El passat 7 de febrer es va inaugurar l’exposició “Fauna Salvaje” al Centre Cívic n es poden gaudir imatges d’animals. El pròxim 11 de febrer podem veure una projecció d’una sèrie d’imatges seleccionades de les fotografies seleccionades per l’exposició. La podem anar a veure a la Sala d’Actes del Centre Cívic a les 20h. L’entrada és completament lliure. Tot això serà ofert per Jordi Linares.



Aprofitem per fer-li una sèrie de preguntes:



1.- Com t’inicies a la fotografia?

.- Sempre m’ha agradat la fotografia, però realment em vaig iniciar formalment ara fa 6 anys. Vaig començar a agafar-me la fotografia més seriosament i ara faig fotos a tot el que m’agrada.

2.- Amb quina disciplina de fotografia et sents millor?

.- M’agrada molt la fotografia d’estudi on puc controlar els llums i tot l’escenari, però no tinc cap problema en fotografiar tot el que desperta la meva atenció.

3.- Què podem veure en aquesta sèrie de fotografies?

.- He volgut fotografiar els animals d’una mena més personal per aïllar-los del seu ambient. Vaig anar a fer fotografies al Zoo de Barcelona i volia separar els animals de les balles i cartells.

4.- Com va sorgir l’idea per fotografiar fauna?

.- Commemorant els 10 anys d’Argent, es va decidir fer una sèrie d’exposicions personals. Quan va arribar el meu torn vaig dubtar a què dedicar l’exposició. Per sort uns mesos abans dos companys em van deixar un teleobjectiu i vaig aprofitar per fer una visita al zoo i les imatges que van sortir em van agradar molt. Ara formen part de l’exposició. Aprofito per donar-li les gracies.

5.- Quin equip has utilitzat pera aconseguir aquestes imatges?

.- Per fer aquesta exposició vaig utilitzar una càmera compacta Canon A620, una rèflex Canon 400D amb els objectius Tamron 17-50mm, Canon 75-300 mm IS i Sigma 70-300 mm APO. I una motxilla carregada de paciència…


Jordi, moltes gràcies per el teu temps i et desitgem que tinguis molta sort amb els teus projectes i que continuïs gaudint tant amb la fotografia.

I esperem veure a tothom a l’exposició i a la projecció d’en Jordi i que gaudiu molt amb les seves imatges.

No hay comentarios: