viernes, julio 02, 2010

Exposició de Fotografia de Història gràfica de l’estany d’Ivars

‍El pròxim dia 15 de juliol s'inaugura l'exposició de Fotografia de Història gràfica de l’estany d’Ivars amb una projecció de les mateixes a càrrec de Victoria Acien, fotògrafa del Grup fotogràfic Argent. L'exposició romandrà exposada del 15 al 30 de juliol al Centre Cívic de Premià de Mar. La projecció es realitzarà a la sala d'actes del Centre Cívic al divendres següent de la inauguració el dia 16 de juliol a les 20:00h de la tarda. La entrada serà lliure.
Aprofitem aquesta oportunitat per fer unes preguntes a la Victoria i ens comenti que podem trobar en aquets dos actes.
Hola Victoria,
. Com t'inicies a la fotografia?
R. De petita ja em sentia atreta per la fotografia, fins que vaig poder comprar-me una càmera.. Amb quin estil de fotografia et sents millor?R .M’agrada la fotografia propera, de persones, animals, coses i fotografia de viatges.
. Que podem veure en aquesta sèries de fotografies?
R. Fotografies, d’un entorn espectacular, recuperat desprès d’haver estat dessecat, en els anys del franquisme.
. Com sorgeix la idea de muntar aquesta exposició?
R. Estaba fent un article, per a la nostre revista de fotografia, i no se com, em vaig embolica amb aquest projecta.
. Que equip sols utilitzar per fer aquest tipus d'imatges, càmera, filtres, tècniques?
R. Tinc una Canon eos30, treballo amb el format raw, per poder-les revelar i retocar una mica els nivells, si crec que cal.
Gràcies Victoria per dedicar-nos el teu temps i desitjo que tinguis molta sort, que aquesta exposició i projecció tinguin molt d’èxit.
Us esperem !!!



No hay comentarios: